Saturday, May 28, 2005

Being Seductive with Smile...

28 mei 2005

Hari ini gue mulai dengan senyum manis ke seorang pak tua penyapu di senayan. Begitu masuk pintu satu senayan, pak tua langsung berhenti menyapu dan menyapa gue, -Selamat pagi nona cantik- Gue yang tadi ga nyadar ada tukang sapu di situ, langsung menengok ke arah sumber suara tersebut, dan gue beri senyum terbaik gue buat pak tua. Awal yang baik hehehe…It’s really great to see smilyface in someone. This morning before I gone to senayan, I forgot to put my smile on my face, but that old man had made me smile…what a lovely…

Hmmm…sekarang gue lagi bingung dengan satu kata. What’s wrong with this word:seductive. Di Linguist artinya ks (kata sifat), yang menggairahkan/menggiurkan. Kalo seorang wanita dibilang seductive apakah berarti suatu pujian atau penghinaan? I dunno, but I think it doesn’t bother me at all…I dunno but some women don’t like that word. And they hate it if someone tell her –U are seductive- hm…

But anyway, someone may never try to heart someone with this word. So take it for granted…have a nice Saturday and don’t forget to start your day with BIG..BIG..SMILE. ..

muaaachhh

0 Comments:

Post a Comment

<< Home